Subscribe Twitter Facebook

Selasa, 22 Jun 2010

Home » » aktiviti makan makan

aktiviti makan makan

salam semua..apa nak mula ni...?di kesempatan waktu  ni aku sekadar nak berkongsi cerita  aktiviti hari mgg aku
dgn keluarga.

sekian lama tak berkumpul ramai2 di rumah mak biasa lah acara makan makan lah....

pagi tu kami bersapan nasi lemak.fuh..sedapnye...kena plak ngan kopi o,berselera makan dok kat luar.sambil dok bincang plak ape nak masak t.hari ni.kiranya hari ni nak habis kan masa ngan makan.ha..ha..(sape yang nak diet tu lupakan dulu)

tengahari tu kami wat bakar2..ikan ngan ayam.biasalah yang teror..wat perencahnya biras aku la..belum bakar lagi pun dah terliur.he..he..

0 ulasan: